Neem contact met ons op
Contacteer ons via het formulier hier beneden.
Contacteer ons via het formulier hier beneden.
Het is natuurlijk belangrijk om te weten wanneer je een product thuis kunt verwachten. Veel van onze producten zijn op voorraad en worden direct verzonden en geleverd. Daarbij zijn al onze producten gekoppeld aan een live voorraad, dat betekent dat je per product op de hoogte wordt gebracht. Wij hebben ook producten waarbij een geschatte levertijd wordt vermeld zoals 3 tot 5 dagen. Dit betekent dat de bestelling vanuit het buitenland wordt verzonden, waardoor de koerier geen exacte dag kan aangeven. Het is verstandig om de Track & Trace code te volgen die we je sturen bij iedere bestelling.
Retour online aanmelden
Verpakking
Verzending
Terugbetaling
Bij Flycarpets kun je binnen 14 dagen gratis retourneren als het product niet helemaal is wat je ervan verwacht had. Wij begrijpen dat je het product thuis rustig wilt bekijken, dit is dan ook mogelijk. Het is wel belangrijk dat het product in nieuwstaat naar ons wordt teruggestuurd, zonder beschadigingen of vervuiling. Het product dient volledig ingepakt te worden teruggestuurd om te voorkomen dat het tijdens het transport beschadigd raakt.
Bij Flycarpets houden we de voortgang van je bestelling op de hoogte via een speciale link die je ontvangt zodra je bestelling geplaatst is. Door op deze link te klikken, kun je de status van je bestelling volgen en alle stappen in het proces bekijken. Zodra er een zending is aangemaakt krijg je een aparte e-mail met de Track & Trace code. De Track & Trace-informatie kun je ook vinden via de link die je eerder hebt ontvangen.
Mocht je de e-mail met de link of de Track & Trace-code niet hebben ontvangen, raden we je aan om je spam-box te controleren. Als je nog steeds geen e-mail hebt ontvangen, neem dan gerust contact op met onze vriendelijke service team. We staan klaar om je verder te helpen!
Bij Flycarpets zijn er geen verzend of retourkosten.
Bij Flycarpets is achteraf betaling mogelijk. Bij betaalmethode in het betaalproces selecteer je “Achteraf betalen Billink” voor achteraf betalen. Na ontvangst van het product ontvang je de rekening per e-mail. De betalingstermijn van achteraf betalen is 14 dagen.
Bij Flycarpets is het wijzigen of annuleren van je bestelling mogelijk, neem in dit geval contact op met onze vriendelijke service team.
Vraag: Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu?
Antwoord: Het kan gebeuren dat er bij het afronden van een bestelling een foutje in het adres is geslopen, zoals een verkeerd huisnummer of postcode. Hieronder leggen we uit wat u in dat geval kunt doen en wat de vervolgstappen zijn.
Neem direct contact op: Als u merkt dat u een verkeerd adres heeft ingevuld, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via onze klantenservice. Wij zullen proberen het adres te corrigeren voordat de bestelling wordt verzonden.
Verzending naar een verkeerd adres: Als de bestelling al is verzonden en het adres bestaat, wordt het pakket op dat adres afgeleverd. In dat geval kunnen wij helaas geen verantwoordelijkheid nemen, aangezien wij de overeenkomst zijn nagekomen door het product te leveren op het door u opgegeven adres.
Pakket retour bij Flycarpets: Indien het adres niet bestaat en het pakket terugkomt bij ons, nemen wij contact met u op om het juiste adres te achterhalen. Na overleg kunnen wij de bestelling opnieuw naar het juiste adres versturen.
Heb je hulp nodig? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Ons vriendelijke service team staat altijd klaar om je te helpen bij iedere vraag. Of je nu een vraag hebt over je bestelling of advies nodig hebt over welk vloerkleed het beste bij jouw interieur past, we helpen je graag!
Neem gerust contact met ons op en we zorgen ervoor dat je snel en vriendelijk geholpen wordt.
Per email: [email protected]
Per telefoon: 020-2614723
Per chat: Zijn we online? Je kunt op het chat icoontje rechts onder klikken om met een medewerker te chatten.
Wijkermeerweg 68
1948 NX Beverwijk Bekijk op Google Maps