Gratis verzending en retourneren
Gratis telefonisch advies
Achteraf betalen met Klarna
0
0
Gratis verzending en retourneren
Gratis telefonisch advies
Achteraf betalen met Klarna

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Zelf regelen

Maak een account aan of log in

Voor alle andere vragen

Bel ons

Tijdens kantooruren

020-2614723

E-mail

E-mail

Email ons
9,1Review LogoWij scoren een 9,1 op Webwinkelkeur

Flycarpets

Wijkermeerweg 68
1948 NX Beverwijk Bekijk op Google Maps